Offerte aanvragen
Winkelwagen0
  • Gratis gereedschap bij sets

  • Professionele klantenservice

  • Gratis legplan bij complete systemen

  • Vloerverwarming direct van de fabriek

Reparatieservice


Ondanks strenge kwaliteitscontroles kan niet worden gegarandeerd dat er nooit iets defect gaat. Mocht er onverhoopt iets mis gaan met uw product, dan kunt u in de meeste gevallen rechtstreeks contact opnemen met onze servicepartners.


Wilt u de service liever via Vloerverwarming-Direct laten verlopen?

Volg dan de volgende stappen:

  • Neem telefonisch of via e-mail contact op met onze klantenservice;
  • Onze medewerker noteert het probleem of mankement van het product
    en stuurt u per e-mail een retourformulier toe;
  • Vul het toegestuurde retourformulier in en sluit dit bij uw retourzending;
  • Uw product wordt doorgestuurd naar een geautoriseerd servicecentrum dat het zal repareren;
  • Na reparatie zorgen we ervoor dat het product zo snel mogelijk weer bij u wordt afgeleverd.

Handige tips:

  • Op al onze producten de garantievoorwaarden van de desbetreffende fabrikant van toepassing zijn.
  • Het ter reparatie retour sturen van producten door u als klant voor rekening van Vloerverwarming-Direct geschiedt, maar op risico van u als klant.
  • Om het risico op verergering van bestaande defecten en schade en nieuwe mankementen te minimaliseren, raden we u aan onze verpakkingsadviezen goed door te lezen.
  • Als u via Vloerverwarming-Direct uw product ter reparatie retour stuurt het mogelijk langer duurt voordat u het weer terug heeft dan wanneer u uw reparatie rechtstreeks via een van onze servicepartners laat lopen.
  • Meer dan 60% van alle reparatieaanvragen het gevolg zijn van gebruikersfouten of simpele storingen betreft. U kunt een onnodige reparatie (en enkele weken lang uw product moeten missen) voorkomen door:

    - de handleiding goed te raadplegen
    - telefonisch contact op te nemen met de (technische) helpdesk van de fabrikant
     
  • Als het defect geen fout van het artikel zelf betreft, maar bijvoorbeeld het gevolg is van verkeerd gebruik of aan een andere garantie-uitsluitende oorzaak te wijten is, de transport- en reparatiekosten bij u als klant in rekening worden gebracht.

Heeft u nog vragen?

U kunt altijd bij ons terecht per e-mail via info@vloerverwarming-direct.nl of telefonisch via 088 495 495 0.

Service & Contact

Op werkdagen voor 15:30 besteld, is de volgende werkdag geleverd Vraag een offerte aan Contactformulier Gratis legplan Klantenservice